Contacts

Vejledning Admin Settings

I denne sektion af kontrolpanelet har du mulighed for at oprette og administrere individuelle kontaktmoduler, som kan trækkes ind på indholdssider enkeltvis eller i automatiserede listevisninger. Kontakterne kan du oprette manuelt eller importere via en CSV–fil.

Sådan bruger du funktionen

Trin 1A: Opret manuelt kontakter

Du kan oprette indhold manuelt ved at højreklikke på Contacts-folderen og derefter Create. Her kan du så vælge om du vil oprette en individuel kontakt, eller en kontaktfolder, som bruges til at organisere kontakterne, så de ikke bare står i én, lang køre. 

Indholdsmæssigt er kontaktsiderne magen til Contact-modulet, hvor du har mulighed for at udfylde forskellige informationer, såsom navn, titel og kontaktinformationer. 

Husk at gemme og publicere kontaktsiden når du er færdig. Først herefter vil du kunne trække den ind på en indholdsside eller vise den med People Directory-modulet.

Trin 1B: Importér kontakter

Du kan også importere data via en CSV-fil. Hvis du er i tvivl om, hvordan kontaktinformationerne skal sættes op i filen, kan du downloade en skabelon fra siden, som du så kan udfylde og benytte.

Trin 2: Gem og publicér

Når du har importeret eller manuelt oprettet og tilpasset de kontakter der skal være, er kontaktmodulerne klar til brug på din hjemmeside.

Du kan trække individuelle kontaktmoduler ind fra moduloversigtens Shared-fane (delte moduler). Du kan også vise alle kontakter i en specifik folder via People Directory-modulet.

Læs mere om People Directory-modulet i artiklen her

Senest opdateret 02-06-2024

Brugsscenarier

  • Mød holdet-sider
  • Afdelingsvisning
  • Generelle personoversigter
  • Kontaktpersoner på fagsider

Relaterede vejledninger

Har du brug for hjælp?

Kontakt supporten

Opret og følg din sag på vores supportplatform. 

Opret sag i Zendesk

Er problemet akut?

Så tøv ikke med at ringe til os:
+45 6169 9796

Telefontider:

Man-fre: 9.00-16.00