Sådan bruger du funktionen
Trin 1A: Opret manuelt kontakter
Du kan oprette indhold manuelt ved at højreklikke på Contacts-folderen og derefter Create. Her kan du så vælge om du vil oprette en individuel kontakt, eller en kontaktfolder, som bruges til at organisere kontakterne, så de ikke bare står i én, lang køre.
Indholdsmæssigt er kontaktsiderne magen til Contact-modulet, hvor du har mulighed for at udfylde forskellige informationer, såsom navn, titel og kontaktinformationer.
Husk at gemme og publicere kontaktsiden når du er færdig. Først herefter vil du kunne trække den ind på en indholdsside eller vise den med People Directory-modulet.
Trin 1B: Importér kontakter
Du kan også importere data via en CSV-fil. Hvis du er i tvivl om, hvordan kontaktinformationerne skal sættes op i filen, kan du downloade en skabelon fra siden, som du så kan udfylde og benytte.
Trin 2: Gem og publicér
Når du har importeret eller manuelt oprettet og tilpasset de kontakter der skal være, er kontaktmodulerne klar til brug på din hjemmeside.
Du kan trække individuelle kontaktmoduler ind fra moduloversigtens Shared-fane (delte moduler). Du kan også vise alle kontakter i en specifik folder via People Directory-modulet.