Support

Har du brug for hjælp? Vores dedikerede supportteam står klar til at hjælpe med fejl, spørgsmål til CMS’et eller sparring på tværs af løsningen.

Supporthenvendelser i Zendesk

Alle henvendelser til supporten bliver oprettet i Zendesk, så vi sikrer, at alle sager bliver håndteret og besvaret.

Når du opretter en supportsag i Zendesk, hjælper det os meget, hvis du vedhæfter et screenshot af fejlen og tilføjer et link til den side, hvor fejlen opstår - send gerne link til både frontend og backend.

Husk at sende én fejl pr. sag – det sikrer hurtigere og mere præcis håndtering af sagerne.

Når en sag tikker ind, bliver den hurtigt set af flere i supportteamet. Derfor anbefaler vi, at du altid starter med at oprette en Zendesk-sag.

Er sagen akut og har du brug for at afklare noget med os, er du naturligvis velkommen til at ringe til os som supplement til din Zendesk-sag.

Opret sag i Zendesk

Internationalt supportteam

GoPublic er en international virksomhed, og flere af vores medarbejdere arbejder remote fra Polen. Mange af jer har allerede mødt flere fra vores polske udviklerafdeling.

Når du møder supportteamet i Zendesk eller på telefon, kan du støde på både dansk- og engelsktalende medarbejdere.

Du kan altid oprette sager på dansk i Zendesk, men du vil opleve at få svar på engelsk.

Har du brug for en uddybende forklaring eller en dansk oversættelse, skal du blot sige til - så sender vi det til dig hurtigst muligt.

Ring til os

Har du brug for at tale med supporten? 

T: 6169 9796
Man - fre 9.00 - 16.00

Mød supporten

Team Lead Service

Rie Graversen

E: rie@gopublic.dk

Technical Customer Experience Specialist

Natalia Płóciniczak-Cieśla

E: natalia@gopublic.dk

QA Engineer

Beata Barczak

E: beata@gopublic.dk